فضائی سفر میں ناقابلِ یقین واقعہ: دورانِ پرواز مسافر نے دوسرے مسافر پر پیشاب کر دیا

ممبئی (انٹرنیشنل ڈیسک) ایک بین الاقوامی پرواز میں ایک غیر معمولی اور افسوسناک واقعہ پیش آیا، جب نشست 2D پر موجود مسافر، مسٹر تشار، جو مبینہ طور پر نشے کی حالت میں تھے، نے مہذب اور پر سکون مسافر مسٹر ہیروشی پر نشست 1D پر پیشاب کر دیا۔
واقعے کے فوراً بعد، متاثرہ مسافر مسٹر ہیروشی نے فوری طور پر عملے کو اطلاع دی، جس پر سینئر کیبن کریو (SCC) سنپریت سنگھ اور عملے کی رکن رشیکا ماترے نے فوراً کارروائی کی اور متاثرہ مسافر کو گیلے تولیے فراہم کیے تاکہ وہ خود کو صاف کر سکیں۔ اسی دوران، مسٹر تشار کو اس نشست سے ہٹا دیا گیا۔
عملے نے مسٹر ہیروشی کو واش روم لے جا کر ان کے کپڑے بدلنے میں مدد کی اور کپتان کو اس واقعے کے بارے میں آگاہ کیا۔ پرواز میں موجود 1F نشست پر بیٹھے مسٹر میتھیو نے بھی مسٹر تشار کے رویے پر شدید غصہ ظاہر کیا اور ان کو بزنس کلاس کیبن سے ہٹانے کا مطالبہ کیا۔
بعد ازاں، جب مسٹر ہیروشی واش روم سے واپس آئے، تو مسٹر تشار نے ان سے متعدد بار معذرت کی۔ تاہم، مسٹر ہیروشی نے اس وقت کسی باضابطہ شکایت سے گریز کیا اور کہا کہ وہ لینڈنگ کے بعد مزید وقت ضائع نہیں کرنا چاہتے۔
سینئر کیبن کریو سنپریت سنگھ نے تمام مسافروں کو صورتحال سے آگاہ کیا اور متاثرہ سیٹ 1D کی صفائی کروانے کے بعد مسٹر ہیروشی کو متبادل نشست 2D فراہم کی۔ مسٹر میتھیو نے مسٹر تشار کے ساتھ بیٹھنے سے انکار کیا، جس کے بعد مسٹر تشار کو عملے کی مدد سے سیٹ 14C منتقل کر دیا گیا۔
لینڈنگ کے بعد، ایئرلائن کی کمرشل ٹیم کو اس واقعے کی اطلاع دی گئی، لیکن محترمہ تاننیا نے یہ واضح کیا کہ چونکہ کسی مہمان نے باضابطہ شکایت درج نہیں کرائی، اس لیے اس پر کوئی کارروائی کرنا ممکن نہیں تھا۔
ایئرلائن کے مطابق، تمام فرسٹ کلاس مسافروں سے شکایت کے بارے میں پوچھا گیا، مگر کسی نے بھی باضابطہ شکایت درج نہیں کرائی۔ پرواز معمول کے مطابق مکمل ہوئی اور تمام مسافر اپنی منزل تک پہنچ گئے۔
سی ڈی ایل بی رپورٹ کے مطابق، متاثرہ سیٹوں کی مکمل صفائی کی گئی۔